Sila klik

Rabu, 9 Oktober 2013

Aplikasi Microsoft Office Pro 2013 Portable




Salam dan Selamat Sejahtera...
Kebelakangan ini saya memang jarang update posting di dalam blog, mungkin terlalu sibuk dengan hal-hal lain. Baik, kali ini saya ingin berkongsi mengenai aplikasi office (pejabat). Boleh dikatakan semua pengguna komputer atau gajet lain menggunakan aplikasi office seperti word, spreedsheet , presentation dan sebagainya. Dalam posting saya sebelum ini saya ada bercerita tentang aplikasi Office Kingsoft dan secara peribadinya saya sudah lama tidak menggunakan aplikasi office dari Microsoft Office, saya lebih banyak menggunakan aplikasi office dari Libre Office dan Kingsoft Office.


Berbalik kepada tajuk posting kali ini, pengguna yang selalu menggunakan aplikasi Microsoft Office pasti ingin versi aplikasi office mereka yang terbaru. Kini pengguna boleh dapatkan Microsoft Office Pro 2013 portable, secara peribadinya saya telah mencuba aplikasi ini dan ianya berbaloi. Aplikasi portable ini memaparkan ciri-ciri terbaru Microsoft Office dan ianya mesra pengguna.
Untuk dapat aplikasi ini pengguna boleh muatturunkan aplikasi berikut di sini.
Selamat mencuba moga maju jaya.
Acucubotrateh!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan